میشه گفت یه سالهایی هیچی سر جاش نیست.. مثلا عید نوروز..مناسبتهای سال.. خوب ۱۰۰% نمیشه همیشه مثل هر سال همه چی خوب باشه و اونجوری که دوست داری.. میپرسی چرا؟ خب.. چون تو آدم ۱ سال پیشت نیستی ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148
سلام..
نزدیک به ۳ ساله که از آخرین نوشتم توی وبلاگم میگذره ،
اما میخوام دوباره شروع کنم به نوشتن..
خوشحال میشم نظرهای شما رو بخونم.
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208