میشه گفت یه سالهایی هیچی سر جاش نیست..
مثلا عید نوروز..مناسبتهای سال..
خوب ۱۰۰% نمیشه همیشه مثل هر سال همه چی خوب باشه و اونجوری که دوست داری..
میپرسی چرا؟
خب.. چون تو آدم ۱ سال پیشت نیستی !
به همون نسبت همه چیز توی زندگیت تغییر میکنه.
شاید سال گذشته تو خیلی از خود گذشتگی میکردی..
یا شاید برای همهٔ اتفاقهای خاص وقت میذاشتی اما امسال نه ! دیگه نمیذاری..
و اینجاس که متوجه میشی وقتی خودت برای خودت وقت نزاری
و کارهایی که دوست داری رو انجام ندی ..
به جرات میتونم بگم که *هیچکس* برات هیچ کاری نخواهد کرد.
پس اگه میخوای هر روزت خوب باشه و همیشه خوشحال باشی.. بلند شو..
برای آرزوهات تلاش کن و از هیچ کس انتظار نداشته باش جز خودت !
برای همتون سالی پر از آرامش آرزو میکنم. ![]()
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148