*.. happy new year*

خرید بک لینک

میشه گفت یه سالهایی هیچی سر جاش نیست..


مثلا عید نوروز..مناسبتهای سال..


خوب ۱۰۰% نمیشه همیشه مثل هر سال همه چی خوب باشه و اونجوری که دوست داری..


میپرسی چرا؟


خب.. چون تو آدم ۱ سال پیشت نیستی !


به همون نسبت همه چیز توی زندگیت تغییر میکنه.


شاید سال گذشته تو خیلی از خود گذشتگی میکردی..


یا شاید برای همهٔ اتفاقهای خاص وقت میذاشتی اما امسال نه ! دیگه نمیذاری..


و اینجاس که متوجه میشی وقتی خودت برای خودت وقت نزاری


و کارهایی که دوست داری رو انجام ندی ..


به جرات میتونم بگم که *هیچکس* برات هیچ کاری نخواهد کرد.


پس اگه میخوای هر روزت خوب باشه و همیشه خوشحال باشی.. بلند شو..


برای آرزوهات تلاش کن و از هیچ کس انتظار نداشته باش جز خودت !

برای همتون سالی پر از آرامش آرزو میکنم.

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:34

صفحه بندی