پس از هیچکس انتظار هیچ کاری نداشته باش..
اگه بتونی رو برنامهٔ خودت بری جلو و از هیچکس ، انتظار هیچ کاری
نداشته باشی ، برنده ای..
یا حق..
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215