Don't expect anyone

خرید بک لینک
انتظار داشتن از هرکسی باعث نارحتی آدم میشه..

پس از هیچکس انتظار هیچ کاری نداشته باش..

اگه بتونی رو برنامهٔ خودت بری جلو و از هیچکس ، انتظار هیچ کاری

نداشته باشی ، برنده ای..

یا حق..

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42

صفحه بندی