سلام..
نزدیک به ۳ ساله که از آخرین نوشتم توی وبلاگم میگذره ،
اما میخوام دوباره شروع کنم به نوشتن..
خوشحال میشم نظرهای شما رو بخونم.
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182