اینجوری نیستی ها.. اما میشی..
انقدر محبت میکنی و بد رفتاری میبینی تا بالاخره یه جایی به خودت میای..
با خودت میگی : مهربون بودن برای کسی لیاقت میخواد..
نه اینکه هرروز بیشتر از روز قبل بد رفتاری و بی احترامی ببینی..
اینجوری میشه که اعتماد و دوست داشتن کم کم کمرنگ تر میشه و گاهی شاید از بین بره..
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210