*.. every day won't be the same *

خرید بک لینک
از یه جای به بعد تو هم میشی مثل خودشون..

اینجوری نیستی ها.. اما میشی..

انقدر محبت میکنی و بد رفتاری میبینی تا بالاخره یه جایی به خودت میای..

با خودت میگی : مهربون بودن برای کسی لیاقت میخواد..

نه اینکه هرروز بیشتر از روز قبل بد رفتاری و بی احترامی ببینی..

اینجوری میشه که اعتماد و دوست داشتن کم کم کمرنگ تر میشه و گاهی شاید از بین بره..

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 0:33

صفحه بندی