فقط میتونم بگم بدترین حس اینه که با اشک از چشمم بیفتی..
اینکه حس کنی بد از کلی مدت یکیو تونستی دوس داشته باشی..
اما در عرض ۱ دقیقه تمام افکارشو با یه حرف خراب کردی..
اشکا میریزن.. اما تبدیل میشن به یه سنگ بزرگ توی دل کوچیکت..
.....
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228