...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست

متن مرتبط با «ignore them haters quotes» در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست نوشته شده است

*..ignore them *

  • نیلوبلاگ

    دردش مثل بریدن انگشتم با لبه تیز کاغذ بود.. xa0 میدونی چی میگم؟ ازش اصلا انتظار نداری که اونجوری ببره اما وقتی میبره تازه به خودت xa0 میای.. xa0 روزها و ساعتها تو دفترت مینوشتی..از غمهات ، شادیهات ، دلگرمیهات ، ناامیدیهات و ..xa0 xa0 درست مثل یه سری از نزدیکا که "احساس" میکنی بهشون نزدیکی اما در واقع "نیستی".. xa0 تا وقتی یاد نگیری که فاصلتو با آدما حفظ کنی ، تیزی کاغذ رو حس میکنی .. xa0 اما مراقب باش شوری اشکتو رو لبت هیچوقت بخاطر آدم هایی که برای تو ارزش قائل نیستن xa0 حس نکنی.. xa0 هیچوقت..x...

    ادامه مطلب