درست همون وقت هاست که حس میکنم..
شاید مهربونی که همه میگن درون خیلیها و از جمله من وجود داره..همون حماقت خودمونه و
فقط اسمش عوض شده !
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: why am i kind,why kind of leaer am i,why kind of dog am i, نویسنده: بازدید: 222