* ? why am i kind *

خرید بک لینک
بعضی وقتها از اینکه یه جاهایی خیلی از خودم زیاد مایه گذاشتم ناراحت میشم ..

درست همون وقت هاست که حس میکنم..

شاید مهربونی که همه میگن درون خیلیها و از جمله من وجود داره..همون حماقت خودمونه و

فقط اسمش عوض شده !

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: why am i kind,why kind of leaer am i,why kind of dog am i, نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 3:47

صفحه بندی